Teknosa'ya giren tüm müşterilerin ürünler hakkında bilgi sahibi olması gerekiyor.
Neden mi? Çünkü satış elemanları ürünler hakkında bilgi sahibi değil.
Sorulan sorulara "Olabilir", "Belki", "Fikrim yok" gibi çok faydalı cevaplar veriyorlar.
Ben cep telefonu almak için gittim. 15 dakika uğraştım ancak beceremeden sinirlenip çıkmak zorunda kaldım. Bu kadar büyük ve köklü olduğunu iddia eden bir firmanın satış elemanlarının eğitimsizliği hakkında savunması nedir çok merak ettim.
Ancak siz siz olun ürün hakkında bilginiz yok ise boşuna görevlilerden cevap bekleyip de sinirlerinizi bozmayın...
Bu arada başka nereye şikayet edebilirim? Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
25 Şubat 2008 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder